Visszaküldési politika


1. Általános rendelkezések

1.1 Jelen panaszeljárás a Kereskedelmi és Polgári Törvénykönyv hatályos és hatályos változata szerint zajlik (a továbbiakban: Panaszeljárás).
1.2 A Provilan, s.r.o. a Provilan, s.r.o. termékeit jelenti. a www.provilan.sk e-shopon és a Provilan, s.r.o. árlistáján. (a továbbiakban: „termékek”), amely letölthető a http://www.provilan.sk címről
1.3 Az eladó (beszállító) a Provilan, s.r.o. céget jelenti. , Ltd. székhellyel Nyitra, Dvorčanská 59, azonosítószám: 52424073 (továbbiakban „eladó”) tevékenységgel: Dvorčanská 59, 949 05 Nyitra
1.4 Vevő (megrendelő, vevő) az a jogalany, amely közvetlenül az eladótól (továbbiakban „vevő”) vásárol termékeket.
1.5 Jelen reklamációs eljárás azokra a termékekre vonatkozik, amelyekre a jótállási idő alatt termékminőségi garanciális felelősség vonatkozik. Jelen Reklamációs Eljárások irányadóak az eladó eljárására a termékminőségre vonatkozó szavatossági igény esetén.
1.6 Jelen Reklamációs Eljárásokra a Kereskedelmi és Polgári Törvénykönyv érvényes és hatályos változata az irányadó, és a szerződések elválaszthatatlan mellékletét képezi, a amelynek tárgya az eladó által a vevőnek történő termékek értékesítése. és a vevő ilyen szerződés aláírásával egyetértését fejezi ki az eladó reklamációs eljárásával.

2. Garancia

2.1 A jótállási idő alatt a termékeken előforduló termékhibákért az eladó felel a jelen reklamációs eljárásban meghatározott feltételekkel.
2.2 A jótállási idő 24 hónap (a továbbiakban: jótállási idő). „).
2.3 A jótállási idő kezdete attól a naptól kezdődik, amikor a termékek károsodásának kockázata az eladóról a vevőre száll át.
2.4 A minőségi garancia hatálya alá tartozó hibák esetén , a vevőt a jelen reklamációs eljárás 3.1. pontja szerint kellékszavatossági igények érvényesíthetik.

 

3. Hibabejelentések

3.1 Ha a jótállási idő alatt a jótállás hatálya alá tartozó termékeken hiba lép fel, a vásárló jogosult a következő termékhibás igények érvényesítésére:
a) eltávolítható termékhiba esetén a Vevő kizárólagosan jogosult ezen hibák elhárítására, vagy az eladó választása szerint méltányos árengedményre. Abban az esetben, ha bebizonyosodik, hogy a termék hibája eltávolítható, de a hibaelhárítással aránytalan költség járna, a vevőt a levél 3.1. b) pontja szerint. Annak megítélése, hogy a hibák egy adott esetben eltávolíthatók-e vagy nem eltávolíthatók-e, valamint a hibaelhárítással járó költségek elégtelenségének megítélése kizárólag az eladó feladata. Az eladó köteles a vevőt írásban tájékoztatni az elbírálás eredményéről;
b) javíthatatlan termékhiba esetén a vevő kizárólagos joga új, hibamentes termék csereként történő szállítására. hibás termék esetén vagy a termék árából megfelelő árengedményre vagy a hibás termékre jóváírás kiállítására jogosult, és az eladó választása szerint. A hibás termékre vonatkozó jóváírás kiállításához a vevő köteles az eladónak benyújtani annak az adóbizonylatnak a másolatát, amellyel a terméket számlázta.
3.2 ​​A reklamáció felmerülésének feltétele jelen Reklamációs Szabályzat 3.1 pontja szerint az a tény, hogy a vevő a jelen reklamációs szabályzatnak megfelelően értesítette az eladót a hibákról, azaz megfelelően és időben.
3.3 A vevőnek a módosított Kereskedelmi törvénykönyv 436. §-ában és 437. §-ában felsorolt ​​termékhibából eredő igénye nem vonatkozik az eladó és a vevő közötti szerződéses jogviszonyra.

4. A hibákból eredő állítások módja

4.1 Az eladó csak a jelen Reklamációs Szabályzatban meghatározott feltételek mellett vállal minőségi garanciát, amelynek egyidejűleg teljesítenie kell (ha bármelyik nem teljesül, a garancia minden további nélkül megszűnik):
a) a Vevő a termékek eladótól történő átvételekor, vagy a termékek eladó általi átvételét követően haladéktalanul minősített ellenőrzést végzett a leszállított termékeken. A vevő köteles a termékek átvételét az eladónak az eladó naplójában írásban visszaigazolni. Ha a vevő a termékeket az eladótól átvette, vagy a termék hibájáról a termékek eladótól történő átvételét követően indokolatlan késedelem nélkül írásban nem tett bejelentést az eladónak, ez azt jelenti, hogy a termékeket hibátlanul vették át a jelen reklamációs eljárással. (elsősorban a reklamációs eljárás 4.2. pontja);
c) a garanciális időszak teljes időtartama alatt a termékbe (pl. módosítások formájában) nem avatkozhat be olyan személy, akit az eladó erre kifejezetten fel nem adott. vagy javítás);
d) a terméket a vásárló csak a szokásos módon és rendeltetésének megfelelően használja; e) a termék rendszeres karbantartása biztosított 4.1 levél a)-e) pontja szerint.
4.2 Ha a terméken a jótállási idő alatt olyan hiba jelentkezik, amelyre a minőségi garancia vonatkozik, a vevő késedelem nélkül, legkésőbb a terméken számított 5 napon belül köteles azon a napon, amikor a vevő a hibát felfedezte, a termékhibák előfordulásáról írásban értesíti az eladót, amely elsősorban a hiba részletes leírását tartalmazza, vagy a hiba megnyilvánulása, a termékek felhasználási kapcsolatának leírása, a mért értékek és az a dátum, amikor a vásárló a hibát észlelte (a továbbiakban: írásbeli értesítés). E határidő vagy a vevő írásbeli értesítésének elmulasztása a Ptk. 428. §-ában foglaltak szerint jár következményekkel jár. 1. §-a szerint.
A vevő írásos bejelentést tesz az eladó nyomtatványán (Reklamációs lap), amely elérhető a http://www.elkoep.sk oldalon. Az írásbeli értesítéssel egyidejűleg a vevő köteles az eladónak átadni azoknak a szállítóleveleknek a másolatait, amelyek alapján azokat a termékeket, amelyekre a vevő tévedésből kifogást emel, a vevőnek átadták. Írásbeli értesítés (panaszlevél) megfelelő kitöltése nélkül a reklamációt nem ismerjük el.
4.3 Ha a jótállási idő alatt a terméken a jótállás hatálya alá tartozó hiba jelentkezik, a vevő köteles tartózkodni a terméken történő bármilyen beavatkozástól. a terméket, és lehetővé teszi az eladó számára, hogy megvizsgálja a terméket; ennek érdekében a vevő köteles a hibás terméket írásbeli értesítéssel és a szállítólevelek másolatával együtt bemutatni az eladónak, vagy azoknak, akiken keresztül az eladó kötelezettségeit teljesíti, vagy lehetővé tenni az eladónak, vagy a személyeknek. amelyen keresztül az eladó kötelezettségeit teljesíti, korlátlan hozzáférést biztosít a hibás termék elhelyezési helyére.
4.4 Ha a vevő a reklamációs eljárás 4.2. és 4.3. pontjában foglalt kötelezettségeinek nem tesz eleget, az eladó a tévedésből felére irányuló követelést nem ismeri el. 4.5 A vevő köteles az eladónak minden szükséges együttműködést megadni a hibák kijavításában.

5. Jogosulatlan követelés

5.1 Záruka sa nevzťahuje na chyby produktov spôsobené dopravou, pokiaľ ju zaisťuje kupujúci, ďalej na chyby vzniknuté
a) bežným opotrebovaním;
b) nesprávnym používaním či nesprávnym skladovaním produktu;
c) neodborným zásahom, inštaláciou, zaobchádzaním či obsluhou;
d) používanie, umiestňovanie, uskladňovanie produktov v nevhodných podmienkach pokiaľ ide o teplotu, vlhkosť, prašnosť;
f) nesprávnou údržbou alebo zanedbaním potrebnej údržby, používať na údržbu len odporúčané čistiace prostriedky
g) v dôsledku vyššej moci či nesprávnej alebo neodbornej manipulácie;
h) v dôsledku jednania (konania či zabudnutia) tretej osoby alebo kupujúceho;
i) v dôsledku užívania produktu iným než obvyklým spôsobom alebo v rozpore s jeho účelovým určením;
j) na chyby spôsobené mechanickým alebo chemickým poškodením.
Všetky náklady vzniknuté predávajúcemu v dôsledku uplatnenia neoprávnenej reklamácie zo strany kupujúceho sa kupujúci zaväzuje predávajúcemu v plnej výške nahradiť.

6. A panaszok kezelésének határideje

6.1 A termékre vonatkozó reklamációkat az eladó indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a termék hibáinak vevő általi megfelelő bejelentésétől számított 30 napon belül feldolgozza, pl. termékhibák állítása a jelen reklamációs szabályzattal összhangban. A reklamáció kezelésének határideje a reklamáció eladóhoz történő beérkezésének napjától a panasz eladó általi kezelésének napjáig számítandó.
6.2 Az egyes panaszok jogszerűsége, valamint a panasz eltávolíthatóságának vagy nem eltávolíthatóságának megítélése a hibát az eladó szakmailag felelős munkatársa (szerviztechnikus) követi el.
6.3 A hibaigénylés helye a vevő felé:
52424073, s.r.o.
Reklamációs Osztály
Kozmonautov 3/A
949 11 Nitra
Mail: claim@www.provilan.sk
Tel.: +421 911 539 239

7. Záró rendelkezések

7.1 Jelen panaszkezelési szabályzat 2021. március 1-jén lép hatályba. Ettől a dátumtól kezdve az összes korábbi verzió is érvényét veszti.
7.2 A panaszkezelési eljárás módosítása fenntartva.
7.3 A jelen panaszkezelési eljárások szerves melléklete a Panaszlevél minta, amelyet letölthet a következő címről:…